Thursday, February 24, 2011

My Everything (Donghae)

My Everything(Donghae)

my everything

The loneliness of nights alone The search for strength to carry on
My every hope has seemed to die
My eyes has no more tears to cry
Then like the sun shining up above
You surrounded me with your endless love
Coz all the things I couldn’t see
Are now so clear to me

You are my everything Nothing your love wont bring
My life is yours alone
The only love I’ve ever known
Your spirit pulls me through
When nothing else will do
Every night I pray
On bended knees
That you will always
Be my everything

You’re the breath of life in me
The only one that sets me free
And you have made my soul complete
For all time
For all time

You are my everything
Nothing your love wont bring
My life is yours alone
The only love I’ve ever known
Your spirit pulls me through
When nothing else will do
Every night I pray
On bended knees
That you will always
Be my everything
Oh my everything.

Monday, February 21, 2011

ZINA?~#*

Rasulullah bersabda, " mata boleh berzina dengan melihat, lidah boleh berzina dengan bercakap, tangan boleh berzina dengan berpegangan. Kaki boleh berzina dengan berjalan ke arah tempat maksiat. Hati pula boleh berzina dgn merindui, mengingati dan membayangi si dia. Hakikatnye, macam mana pun kita buat, kita tetap tak dapat lari daripada zina hati."

Thursday, February 17, 2011

MAYBE~~~

dream high ost,.,.,.,MAYBE cut scene with song samdong n ko hyemi. [suhyeon n suzy]
i really love this scene.! samdong's voice is awesome!


Wednesday, February 16, 2011

masalah relating tudung,wut they think bout us

I watched The Oprah Winfrey Show today.They talked about the scarf and veil thing.The conversation hurt me quite a bit,in some way.I can't blame them after all that they don't know. They said that a woman wearing scarf is close-minded,things like that.
Hey,I'm wearing scarf too,and I don't feel like living my whole life just to sit at home without anything to help my husband,my race,my country, and my religion.It's just that our Islam teach us to be more careful and prevent,is better than cure.You really don't want any men to rape you,do you? Our Islam is against those things. Islam teach women to appreciate more about themselves. Islam teach us to wrapped ourselves nicely so that no single dirt will ever stick to us. Just like a pearl,it's not easy to get them,right? You have to dive so deep in the sea because the greatest is the hardest. Why bother to attract men who is not worth yourself?

About the sex before marriage. A marriage is a way to keep you from having sex with random guy. Think- you feel like heaven for a moment,but in the end you will suffer like hell because of the AIDS,STD, and Hep B for the rest of your life. Is it worth yourself? A marriage is a sort of commitment you take for your partner in taking care for each other and sharing everything, without cheating,of course. So,are you refusing the marriage institution because you yourself do doubt your partner as well as yourself for not loving entirely?

Not to forget,the 'divorcing power' that only in men's hand. To be honest,we were taught that a man has 9 intelligences and 1 passion,that is sex. And as a woman,we have 9 passions and only 1 intelligence. Those passions consist of,mostly on desire,such as big house,branded cloth,nice car, and jewels. Because we have only 1 intelligence,we normally ended up settling things with emotion,while men are more wise. This is why a man doesn't need even a day to divorce his wife. It's just finish in a minute. We,as a woman,have to go on court and everything to get a divorce. Because if the power of divorce is in our hand,we would want to divorce them every time we have a fight. Doesn't that ridiculous? Soon there will be all widow and widower in this planet.


p/s : waktu aq kecik2 dulu,aq harap dapat kuasai B.I sebab aq harap aq boleh jumpa dgn Edison Chen so boleh la aq sembang dgn dia.hehe ^ ^ Bila makin besar,aq harap dapat kuasai B.I sebab aq nak orang luar faham yg diorang sebenarnya silap banyak pasal Islam. I want to fix their misunderstanding about Islam,let them feel the beauty of Islam.

juz sharing~~,credit 2 www.tokeikedai.net

Onani : Lelaki
Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi,perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh.

Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika anda biasa dengan Foot Reflexology, anda akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Anda juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, anda dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Zakar, seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ. Cuba perhatikan gambarajah zon reflexology zakar:

Zon jantung zakar - kepala zakar - adalah yang paling sensitif dan paling mudah dirangsang untuk mencapai orgasma. Semasa melancap zon inilah yang paling mendapat rangsangan berbanding zon- zon lain. Ini bermakan rangsangan yang lebih ke atas organ yang berkaitan, Jantung, akan menyebabkakn tenaga dalaman disebarkan dengan tidak seimbang.


Blowjob

Sepasang suami isteri telah datang menemui seorang tabib selepas suami itu telah mengalami apa dia fikirkan adalah suatu serangan penyakit jantung.Dia dihantar secara langsung ke hospital di mana kakitangan memeriksanya,merasa tidak apa-apa salah dengannya, dan menghantarnya pulang. Pasangan itu tidak puas hati. Mereka menemui tabib tadi untuk mendapatkan sebab munasabah atas masalah itu.

Tabib pun bertanya mereka "serangan penyakit jantung" bila telah terjadi dan mereka membalas bahawa ia telah terjadi pada lebih kurang jam sembilan pada waktu malam. Kemudian dia bertanya kepada mereka apa mereka telah
lakukan menjelang ia terjadi, dan mereka membalas bahawa mereka telah berasmara berulang-ulang kali.

"Bagaimana cara anda bersenggama" ? dia bertanya. Pasangan tersebut merasakan mereka tidak perlu memberi 'detail' dan membalas bahawa mereka "hanya bersetubuh" (perasaan malu dan Ego sentiasa menyulitkan pemulihan kesihatan). Ketika tabib itu menekan bahawa penting baginya untuk mengenali betul-betul bagaimana mereka telah bersenggama, wanita mengakui bahawa dia
telah "menghisap". "Anda menghisap bahagian yang mana" ? dia mendesak. Setelah digelabahkan, wanita membalas bahawa dia telah menjilat dan menghisap kepala zakar dan tiba-tiba suaminya mengalami " serangan penyakit jantung".

Tabib tersebut menasihatkan mereka supaya jangan mengulanginya. Dia menerangkan kepada mereka iaitu dengan menghisap kepala zakar suaminya,wanita tersebut telah merangsang jantung dan paru- paru suaminya. Dan yang rangsangan seperti itu adalah lebih daripada yang boleh dikendalikan oleh si-suami.

Apa yang mereka sangkakan suatu serangan sakit jantung sebenarnya adalah degupan yang dipercepatkan oleh "urutan reflexology" si-isteri yang menghisap kepala zakar suaminya. Kesan yang tidak seimbang ke atas organ yang berkaitan yakni paru-paru dan jantung.

Rangsangan zakar yang tidak-seimbang adalah berbahaya. Anda harus mengelak daripada menggunakan rangsangan terlalu banyak di sebahagian zakar. Anda mesti memelihara keseimbangan. Sudah tentu, setiap orang berbeza, maka anda mesti membuat eksperimen untuk mendapat tahu apakah jumlah rangsangan yang betul untuk anda.

Cara melancap yang tidak terkawal dapat menjadi merbahaya atas sebab yang sama. Ketika melancap kebanyakan lelaki tertumpu kepada sebuah penempatan khusus zakar, penempatan yang adalah kebanyakan erotogenic. Dengan tidak sengaja, lelaki ini merangsang hanya sebahagian badan sahaja melalui rangsangan yang tertumpu pada suatu zon tertentu reflexology.

Ketika seorang lelaki melancap, dia harus memberi perhatian sama kepada seluruh zakar, kepala dan batang. Bila melancap dengan suatu cara yang seimbang, dia dapat merancap sebanyak mana yang dia suka tanpa merosakkan tubuhnya - kecuali jika dia inzal ( mengeluarkan mani)

Seperti yang diketahui, anda kehilangan nutrien, bahan penting dan tenaga anda bila inzal. Mengeluarkan air mani berlebihan bukan sahaja merbahaya,malahan ianya adalah mala petaka!!! Anda tidak dapat kekal sihat bila kehilangan sebegitu banyak tenaga dan anda juga tidak usah menjangkakan hayat yang panjang menanti anda.

Oleh kerana melancap mudah dilakukan - ramai jugalah yang melakukannya berlebihan dan tidak perasan bahawa mereka menghabiskan tenaga hayat mereka. Melancap bukanlah soal prinsip moral; ia adalah suatu kenyataan saintifik yang perlu difahami dengan matang.

Anda dapat membezakan mereka yang melancap secara berlebih daripada mereka yang tidak - dengan melihat warna kulit mereka, yang mana biasanya sangat pudar. Mata mereka kerapkali malap akibat kehabisan tenaga. Pendapat mereka lembap, mereka kurang cita-cita, dan mereka selalunya stress. Semua ini akibat daripada melancap berlebihan.

Menurut cerita orang tua-tua, melancap akan menimbulkan kebutaan,kehilangan ingatan, dan masalah akal. Kehilangan tenaga batin menjejas kelenjar pituitary, yang mana mengawal fungsi ingatan. Kadar metabolisme dan edaran darah akan terjejas menyebabkan kelemahan tubuh luar dan dalaman.

Bagaimanapun perbuatan mengurut zakar dengan kadar dan tatacara tertentu seperti kaedah yang disyorkan dalam risalah Minyak Lintah Tapa dapat membantu memberi keseimbangan kepada pengamalnya kerana urutan dalam kiraan yang seimbang adalah penting dalam memulihkan tenaga dan otot serta organ dalaman. Dalam masyarakat Tao lama - urut reflexology ke atas zakar, selain
daripada faedah kesihatan, juga dilakukan untuk kelazatan - tapi dengan syarat tidak mengeluarkan air mani!

Melancap: Wanita

Kita telah membincangkan mengenai rangsangan yang tidak seimbang apabila lelaki melancap. Perkara yang sama juga berlaku di kalangan kaum wanita.Bila mereka melancap rangsangan tertumpu kepada kelentit serta bibir luar faraj, dan kurang perhatian kepada saluran faraj dan bahagian yang lebih dalam ( mungkin takut kehilangan dara atau mencederakan bagian dalam )
Menurut kaedah reflexology kedudukan zon faraj dan organ yang berkaitannya adalah dalam keadaan terbalik.

Perhatikan bagaimana zon mulut faraj bersamaan dengan organ buah pinggang,zon liang faraj dengan organ pankreas, hati dan setrusnya zon pangkal faraj dengan organ paru-paru dan jantung.m suatu senggama yang baik, batang zakar harus masuk sampai ke lubuk faraj dan mengurut setiap penjuru atau pelosok ( atau dalam buku Permata Yang Hilang - di sebut makam yang lima itu)

Hakikat dalam persetubuhan ialah menyatukan dua tubuh yang berlainan seks,di mana keseluruhan zakar dan faraj bertemu pada zon reflexology yang sepadan. Kelentit bertemu pangkal zakar : menyatukan fungsi organ buah pinggang. Batang bertemu liang faraj : menyatukan fungsi organ pankreas dan hati. Kepala zakar bertemu pangkal rahim : menyatukan fungsi organ paru-paru dan jantung. Dua insan menjadi satu - per-satu-tubuh !!!

[ Nota: oleh kerana itu, adalah salah untuk meliwat - baik lelaki maupun perempuan, kerana mendatangkan mudarat kepada tubuh manusia]

Apabila seorang wanita melancap dalam suatu cara yang tidak seimbang,iaitu, secara sama rata merangsang seluruh kawasan vaginal, kelemahan di dalam buah pinggang dan saluran kencing, tekanan darah tinggi, simpanan berlebihan bendalir badan (body fluid retention), haid tidak tetap, dan banyak lagi masalah boleh terjadi.

Malangnya, adalah mustahil bagi wanita untuk melancap dengan seimbang tanpa kehilangan dara. Maka kerana itulah dalam tradisi Islam, melancap adalah haram dilakukan.

Ramai para wanita, ketika mereka melancap dengan merangsang kelentit,mengadu bahawa mereka hendak kencing. Kelentit terletak di pintu masuk kefaraj, di mana beradanya zon reflexology untuk buah pinggang dan pundi.Ketika mereka merangsang kelentit, mereka tidak tahu bahawa mereka merangsang organ buah pinggang dan pundi mereka.

Wanita lesbian atau wanita yang kuat melancap akan lebih banyak menyimpan bendalir badan dan menyebabkan masalah berat badan berlebihan. Ini adalah kerana rangsangan seks, yang tertumpu pada kawasan kelentit, melemahkan buah pinggang akibat rangsangan yang berlebihan dan mengurangkan keupayaannya untuk menuras bendalir badan.

Jadi jika pasangan anda berbadan agak gempal, dan mempunyai masalah berat badan (gemuk) dan sering merungut kenapa mereka tidak dapat menurunkannya meskipun kuat diet - barangkali kekerapan merancap adalah masalah yang sebenar. Pandai-pandailah anda "merawat" pasangan anda itu !!!

(Wanita mempunyai kelebihan semasa hubungan seksual. Mereka boleh mencapai orgasama tanpa kehilangan tenaga, nutrien penting. Kerana air mani mereka tidak mempunyai persamaan air mani lelaki dari segi kandungannya. Apa yang merbahaya untuk wanita adalah kehilangan darah melalui haid.

Note: Bacaan 18 Tahun Ke Atas :)

Tuesday, February 15, 2011

SEJAHTERA KE ATAS NABI MUHAMMAD SAW...


today is---MAULID NABI SAW..............

aten.byk2kan selawat taw!da la nak berzikir sehari seminggu pon susah. sekali banyakkan sekala 2 rajin2 lah ingat Tuhan dan Rasul,ya>>>birthday orang tak cukup tanah nak wish,takut orang terasa kita tak ingat kat dia. tapi pernah kau fikir,Rasulullah 2 berganda-ganda besar jasa dan pengorbanan Baginda. Bersyukur pada Allah kerana kurniakan kita manusia yang begitu agung. Kalau tidak,tak kenal Islam kita,maka NERAKA lah tempatnya....

Sunday, February 13, 2011

when will i find love??

YOU'LL FIND LOVE WHEN YOU ACCEPT THAT YOU'RE AWESOME.

That might sound kind of self-helpy, but it's true. Nobody else is ever going to believe that you're awesome unless you full-on believe it yourself. (Saying "I'm awesome!" once in a while is not the same thing. If you don't believe it, you've got to find a way to really value yourself.) This is crucial for finding love, because once you know you deserve love and respect, you won't settle for anything less. And you DO deserve love and respect, just as much as anyone else on this planet. So give yourself some!

hurmm,i really don't think that me,some kind of interesting...,is too way out of line.well,maybe i do sometime think that i'm quite an okey,good looking girl.but all those will just crash like the broken mirror if i ever think about that any other time.
anyway,it's not because of desperate that i took the test.i just wanna try what the result would be.no other intentions,okey....hahah,well,i just have nothing to do to fill my day^^

Wednesday, February 9, 2011

meee????tYp3 of TeeNNn???


what type of teen are you????~~


You are......MELLOW CELLO!!!!

you don't care what people think.you are pretty stubborn,but don't like to admit it.
you act out,even if you don't realize it,and want to breeze through highschool.


ahahahahhhh,,,,,...honestly,what on earth is MELLOW CELLO????anyway,aq agak mengaku r yg aq memang a bit stubborn...ker banyak jugak actually?huhu T__T

ookeeyyy,aq jugak x berapa suka nak fikir2 banyak2 pasal pandangan orang.tapi ada banyak time jugak yg aq kisah..as 4 example,baju apa aq nak pakai,okey tak aq buat macam nie,and the most thing,aq memang x makan banyak depan orang....^_^cover la konon...ceehhh~~

mungkin maksud dia kat sini,apabila aq dah x larat nak fikir pasal pandangan orang.aq akan buat ja anything yang aq nak buat.sebab fikir banyak2 hanya akan buat aq tambah sakit kepala jaa..and tambah kalau kita asyik nak jaga hati orang,sedangkan orang tu langsung2 x kisah pasal hati kita.aq dah banyak kali kena macam tu.sampaikan aq dah serik.since then,aq ambil jalan mudah.aq x suka fikir banyak2.yang penting,jangan fikirkan sangat menda2 menyakitkan hati macam tu.and kepada insan2 yang berkenaan,,.~sila kawal diri anda.karang saya pulak yang x terkawal susah nanti kang......

Tuesday, February 1, 2011

MILKY COUPLE!!!!!*!!!!*^ ^


heheh,actually i juz finished watching dream high ep3.....and i'm feeling like want to jot down what i feel throughout the episode.simply saying,aq rasa sgt,sgt,sgt,sgt happy tgok episod kali nie....scene between wooyoung and iu.aq x ingat nama character wooyoung in the drama,but iu character 's name is kim pilsuk. scene di mana wooyoung opened his locker to put in his bag.HE IS SOOOOOOO COOOOOLLLLLL!!!!!!!!!

after put in his bag,he just cooly grab the lollipop that was sticked on his locker.the lollipop was from pilsuk! revising the scene,wooyoung open his locker,put in his bag,closed the locker back and with no hesitation grab the candy and just straightly walk away climbing the stairs!
he was acting like he doesn't know about it. his action was too macho and cool to be miss out! and what makes it more interesting is that pilsuk was just beneath the stairs.OMO,this scene was way too cute for me.i really love this couple.^^ i am sure for those who are korean lovers like me out there will feel the same too. owh, and not to forget,i also like seoul ong and iu couple.it's just that wooyoung and iu is way toooooo adorable... :-) ^^