Sunday, April 29, 2012

~~ already ended ~~

at laaasssstttt................

I've completed my matrix's life. After this, I'm going for a degree.... YeAAA!!
But honestly, I miss my life there. It was comfortable, and I very much like it there and then.
I miss my classmates, my kuliah mates and my roommates for sure. Alhamdulillah, I got a great roommates. The four of us get along well.. haha.. They are Efah, Tiniey and Shidah. All four of us have our own charms and personalities. Practically it's a great combination.  ^___^

 from left : efahtinieyatenshidah :)




  As for my classmates, it was so much my ups and downs with you guys. You cherish my life there. Aku ingat lagi, che texted aku, cakap yang Cekgu Razib suruh bawa pakaian PJ esok tu. Aku yang naif ney pun dengan innocence nya bawa la baju and seluar esok tu. Esoknya, C.Razib didn't even turned up for class pun! Sakitnya hati masa tu hanya Tuhan yang tahu! Buat berat beg ja! Empat2 org kena gula sekaligus pulak tu! Nasib baik ada kawan, empat2 kena. Kalau tak memang aku kerat 18 tiga orang jejaka tu.
 And tak lupa juga, pada suatu malam yang hening, dalam pukul 2.3 pagi macam tu, aku yang baru sahaja melelapkan mata, tetiba sahaja mendapat satu panggilan. " haish,hantu mana menganggu waktu2 neyh?" It turned out hantu ' c. f ' yang datang buat angkara. Time tu aku still dalam mode innocence and pure lagi, tak reti nak bercakap dalam fon dengan lelaki. So I rejected his call several times. But he still calling. Last2 dia texted me suruh ajak qiam! Memang la bagus kan ajak qiam apa bagai. Tapi agak-agak la,, aku bukan gf dia! Just as friend pun dia dah buat aku macam tu, agaknya kalau dengan gf dia apa lagi kerja gila yang dia nak buat ntah. (heheh,fren, jgn mara nehh ;) ) Nasib ko la kena sembur dengan aku.. Tahu alasan dia apa? DIA TAK BOLEH TIDUR! huh,rasa macam nak baling kasut jaa...

 pejozabyche_utyunaatenayu


  Not to forget, faizaypiesabree_suainnaimahasma, cheraszhafirstoo_alynlienaatineton, pidahhaidarikram_imahilawaniefarahin , dan  azruldaus_efahtinidilahlindahajarmilla .
You guys and girls spices up my life! Pedas,masam,masin,manis,kelat,tawar,payau  semua ada. hahaha... Hope we'll see each other again. Ameeennnn...

 hohohohoho!
 alyn!!!!

 linda!
 lovely ^^

0 comments:

Post a Comment