Tuesday, January 10, 2017

SINGAPURA : 5 Hari 4 Malam [part 4]

Haiii....
Okay ney part last aku janji.. hihiii

Hari Keempat.

Hari ney aku dengan Effa malas gila nak berpisah dengan katil. Macam yang aku cakap dalam entri pertama aku, katil kat Drop Inn ney sangat lah selesa. Dangan ekon lagi.. Memang rasa tak nak bangun. Jadi dengan penuh keengganan, kitorang gerak lepas Zohor. Hahahaa..

Mula-mula rancang nak pergi Little India. Lepas keluar keluar MRT boleh pulak tukar rancangan. Teringin nak tengok Arab Street. Tapi cari tak jumpa. Kitorang sesat. HAHA
Akhirnya sampai lah kitorang dekat Merlion Park.

Patung Merlion ney ada banyak tempat sebenarnya. Ada lapan tempat kowt kalau tak salah aku. Jauh-jauh dia letak. Kitorang pergi yang dekat main place dia; Merlion Park, One Fullerton.











Hari Kelima. Last day!!

Tiket flight pukul 5 petang tu. Tapi gigih nak tengok zoo jugak. Zoo dia besar dan luas Subhanallah sangat. Zoo pown sama, nak jelajah semua kena datang dari pagi sampai petang nak maghrib tu baru balik. Macam tu baru gerenti puas hati. Ada pertunjukan binatang: penguin, burung, monyet haih macam-macam lah.

Pukul 2 kitorang dah kena gerak keluar sebab nak kejar flight. Nak kena balik hostel dulu ambil beg lagi. Memang kalut, tapi sendiri cari pasal. Salah sendiri, pengurusan tak cantik. Huhu..






Polar Bear



kelawar tengah makan buah. yang ney aku tengok depan mata xde cermin ke pagar ke apa

ney real taw..



GOOD BYE SINGAPORE!

Okay I'm done...
GOOD BYE SINGAPORE!!! Till we meet again. XOXO


0 comments:

Post a Comment